poniedziałek, 13 listopada 2017

DECU pojemniczek na herbatę

Witajcie!

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze pod moimi kartkami, fruwam po nich 3 cm nad ziemią :)

Dziś mały pojemniczek na herbatę, który zrobiłam sobie już dość dawno. Jakoś nie było okazji żeby go wcześniej pokazać więc dziś pokazuję bez okazji :) 


Pojemniczek pomalowałam miętową farbą, trochę pobieliłam preparatem z budowlańca, zrobiłam dwa proste transfery. I to wszystko :)


Tutaj w zupełnie innym świetle. Nie mam pojęcia dlaczego bo wszystkie zdjęcia robione były razem:


A tak pojemniczek prezentuje się wśród moich kuchennych przydasi. Świetnie spełnia swoją rolę :)


*   *   *   *   *

A tak wczoraj wyglądał mój mały elegancik na imieninach babci. Dacie wiarę, że już za 3 tygodnie skończy roczek? Kiedy to minęło???

12 komentarzy:

  1. super chłopak:)gratuluję:)
    fajna skrzyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, delikatnie ozdobiona skrzyneczka!
    A Jasio super przystojniak :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka super, ale elegancik pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Bardzo mi się podoba :)
    A z Jasia jest przeuroczy dżentelmen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna skrzyneczka, a Jasiek przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak to się dzieje, ale dzieci rosną w oczach :-) bardzo praktyczna skrzyneczka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za przystojniak! A skrzyneczka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawaler swietnie sie prezentuje! A czas leci jak nie wiem wiec wiem o czym piszesz:) no i herbaciarka bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiego masz słodziaka, nic tylko wycałować :)

    OdpowiedzUsuń