poniedziałek, 8 stycznia 2018

Mini albumik i kartka

Witajcie!

Dziś będzie multum zdjęć więc jeśli ktoś nie przepada za takim wysypem fotek to przepraszam ;)
Chciałabym Wam pokazać dwie prace, które ostatnio wykonałam. Pierwsza z nich to mini albumik, który wykonałam według świetnego tutorialu Agnieszki Trześniewskiej, który można znaleźć tutaj. To dla mnie zupełnie nowa forma, dlatego praca nad nią była dla mnie lekcją od początku do końca. Efekt widać poniżej, ja jestem zadowolona, zważywszy na to, że pierwszy raz zrobiłam albumik w takiej formie:




Okładka z motylkami otwiera się "w górę", a strony na zdjęcia naprzemiennie na boki. W albumie jest pięć takich stron:







Albumik pomieści ok. 12 zdjęć. Jest w nim sporo niedociągnięć i błędów, ale tak jak wspomniałam powyżej, była to dla mnie zupełnie nowa lekcja :)

*   *   *   *   *

Druga praca to kartka, którą wykonałam dla Madzi. 
Kartka powstała na bazie w kolorze naturalnym przy użyciu różanej kolekcji, której nazwy niestety nie pamiętam, i kilku dodatków. Mam nadzieję, że Magdzie się podobała ;)




A taką paczuszkę wysłałam Madzi w ramach Wymianki Urodzinowej


Ja swoje prezenty urodzinowe pokażę Wam jutro. 

*   *   *   *   *

A na koniec jeszcze dwie kartki Świąteczne, które dotarły do mnie w zeszłym tygodniu. Od Agatki i Agnieszki. Dziewczyny, ślicznie Wam dziękuję! :)


To tyle. Buziaki dla Was! ;*

9 komentarzy:

  1. ślicznie pierwszy raz taki to będzie cora piękniej:)
    podziwiam różaną karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny albumik
    A ja po raz kolejny dziękuję za cudowną paczkę urodzinową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że robienie albumów Cie wciągnęło :) Pięknie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny album, pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Niedociągnięć nie widać. Urocza ta karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny śliczny album wyszedł spod Twoich rąk :) kartka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. O i kartka dotarła :)

    Przepiękny poczynilas ten albumik i kaeteczka bardzo mi sie podoba, ćwiczenie czyni mistrza !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały albumik, piękne,żywe kolorki :) A kartka super :)

    OdpowiedzUsuń