piątek, 7 lipca 2017

Podaj Dalej (1)

Witajcie!
 
Jakiś czas temu zapisałam się u Ani na blogu Nulkowe Niteczki do zabawy Podaj Dalej i... zupełnie o tym zapomniałam. Dzisiaj pognałam z awizo na pocztę i dość mocno zaskoczona odebrałam przesyłkę od Ani. Naprawdę długo kombinowałam z jakiej okazji może być paczuszka :D Na kartce Ania napisała "Dziękuję za udział w zabawie", a ja myślę sobie- Kurde, w jakiej zabawie?!?! :D No i w końcu mnie olśniło...
 
Oto jakie wspaniałości przygotowała dla mnie Ania:
 
 
W przesyłce znalazły się:
- dwie kanwy: duży kawałek kremowej oraz granatowa;
- dwie koronki i dwa sznurki;
- mulinki
- moje ulubione draże (skąd wiedziałaś Aniu??)
- napój mrożony
- śliczna porcelanowa błękitna rozgwiazda
- miętowy lizaczek
- śliczna wakacyjna kartka
... oraz niesamowita, bardzo pomysłowa zawieszka w kształcie rybki z morskimi ozdobami:
 
 
Rybka ozdobiła już okno w pokoju Jasia:
 
 
Aniu, wszystko jest idealne! :) Z całego serca bardzo bardzo Ci dziękuję! Od tych morskich klimatów aż zachciało mi się pojechać nad morze...
 
*   *   *
 
No to teraz moja kolej na ogłoszenie zabawy Podaj Dalej:
Trzy pierwsze osoby, które w komentarzach pod tym postem wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie paczuszkę- upominek. Na przygotowanie paczuszki mam rok, a obdarowane zobowiązują się po otrzymaniu mojego prezentu zorganizować zabawę na swoich blogach.
 
Zapraszam serdecznie! :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prezenty.
    Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę :) Poproszę Eluniu o Twój adres do wysyłki na e-mail jasiowa_mama@wp.pl
      Pozdrawiam również! :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się do zabawy, i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko, cieszę się bardzo :) Poproszę o Twój adres do wysyłki. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajna paczuszka:) Ja załapałam sie gdzie indziej do zabawy, zatem nie blokuję miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zostałaś Asiu obdarowana :) Ja już od Ciebie dostałam prezent, więc zostawię miejsce dla kogoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja mam swoje podaj dalej do przygotowania wiec tu musze zrezygnować ale przesyłka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że się podoba :) z tymi drażami to miałam małą zagwozdkę. Bo co tu włożyć do koperty, żeby tematycznie pasowało, nie połamało się i nie roztopiło po drodze? jak je dojrzałam na półce w sklepie to normalnie jak olśnienie było :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie masz pojęcia jak ja uwielbiam te draże :D To jest taki mój umilacz czasu kiedy jadę samochodem ;)

      Usuń
  7. Zostałaś cudownie obdarowana. To trzecie wolne miejsce czekało chyba na mnie, więc z chęcią dołączę do zabawy. Mój mail: agnieszka.jakubicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zostałas obdarowana. Gratuluję :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w odwiedziny na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty dostałaś :-)
    Właśnie podziwiałam karteczki u Ani.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudna podawajke dostałaś. A tych draży to ja kupę lat nie widziałam O.O.

    OdpowiedzUsuń