wtorek, 6 marca 2018

Cykliczne Kartkowanie - podsumowanie lutego

Witajcie!

Zapraszam serdecznie na podsumowanie lutowego Cyklicznego Kartkowania. Najpierw chciałam Wam pokazać jakie kartki wykonałam ja, ale pokażę tylko jedną, Walentynkową. A dlaczego? A no dlatego, że moją kartkę na Dzień Kota przywłaszczył sobie i "poprawił" mój synuś, zanim zdążyłam jej zrobić jakiekolwiek zdjęcie! A ja już niestety nie zdołałam zrobić drugiej w natłoku obowiązków. Także tak...

Moja kartka na Walentynki prezentuje się tak:



A teraz pora na podsumowanie Waszych prac. W lutym kartki w naszej zabawie wykonały 14 osób. Bardzo nas to cieszy :) Zapraszam na prezentację:

Renia:

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Świat według Basi:

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Agata Baran:

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Ewa Staniec-Januszek

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Au-une

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



barbaratoja

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Czarna dama

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Ksenia:

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Agnieszka R

Kartka walentynkowo-kocia:



Madzia B:

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Promyk:

Kartka walentynkowa:



Kartka kocia:



Katarzyna G:

Kartka walentynkowa:



Tina J:

Kartka walentynkowo-kocia:



Ula-Myszula:

Kartka kocia:



*   *   *   *   *

A teraz czas na głosowanie! Jak to robimy? Na adres kartkowanie2018@wp.pl wysyłamy e-mail, w którym zaznaczamy, na którą kartkę głosujemy. Uwaga! Głosujemy na konkretną kartkę, więc nie wystarczy napisać "Głosuję na kartkę Petronelki", tylko np. "Głosuję na walentynkową kartkę Petronelki". Na Wasze głosy czekamy do końca wtorku 13 marca. Lutowa zwyciężczyni zostanie ogłoszona w środę 14 marca.

*   *   *   *   *

A na linki z Waszymi marcowymi kartkami czekamy razem z żabką do końca marca pod tym postem.
Owocnej pracy!

7 komentarzy:

  1. śliczne ja już głos oddałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, zabawa jest przednia! Nie żałuję, że zdecydowałam się wziąć w niej udział :) Wszystkie kartki są piękne, ale ta jedna jedyna skradła moje serce od pierwszego wejrzenia i na nią oddałam swój głos ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne kartki dziewczyny zrobiły... i weź tu teraz człowieku wybierz tylko jedną. Musze jeszcze pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Bardzo ładne inspiracje, a i tematy niezwykle wdzięczne!:)
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, ogromnie podoba mi się Twoja kartka! Dziewczyny świetnie się postarały i przygotowały śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, wzorek z ostatniej też robiłam :) ale w niebieskiej filiżance.

    OdpowiedzUsuń